36

Ridningen var en total besvikelse, fick varken trava eller galoppera eller ta hand om hästen eller nått, men det va underbart o bara va i stallmiljön och sitta på hästryggen igen!
Annars händer det inte så mycket för tillfället, plugg, plugg o ännu mer plugg!
Men idag satt vi några 3:or o snacka om studenten, ska bli så jävla kul!!
Jaa ni, har inte så mycket att dela med mig utav, Ferian börjar imorgon och min värdmamma har fått för sig att vi inte har någon skola imorgon så måste gå ner o försöka få fram att vi visst har det, wish me luck!
Ikväll blir det även samma mat som man alltid får här nu mera, börjar bli trött på det här med att alltid få ett berg av mat o sen samma mat hela jävla tin och jag överdriver inte det är verkligen så.
Jag är verkligen inte på bra humör idag, så vi hörs imorgon ist! :)


Fölen som precis hade skiljts från sina mammor


den bruna hästen i mitten skulle få föl när som helst, som man kan se!







Blev inga bilder på när vi red o så, för det blev lite panikartat precis när jag hade hoppat upp, min häst va nog en av dom lite stökigare för den totalvägra o stå still o sen bet en annan häst en av guiderna o lite så ville inte dra upp min kamera mitt i allt!

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0