Sverige helg!!!

Hej! Nu är jag hemma efter en dag i skolan med en, en timmas lektion och sen lite plugg hemma hos chris och en vistelse på mira mar! För denna helg är det sverige helg där så ikväll va det min fina vän Linda och Victoria som sjöng o så va det lite mer aktiviteter det va jättemysigt :) men imorgon kl 12.00 så intar jag och chris Mira mar utklädda till pippi :D detta kommer bli toppen!
Men denna fredagkväll spenderas hemma med en skål med vindruvor o clementiner o ett glas vatten, duktigt av mig! Men imorgonkväll då blir det andra tag, fullt ös medvetslös! O jag, Vanessa o chris kanske har en liten tanke om va vi ska klä ut oss till, så vi får se :D
Men nu ska jag återgå till mina vindruvor, vi hörs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0