PRIMARK!!

Som chris skrev här innan idag, gick jag upp 20 över 6 o gick hela vägen till skolan i totalt ösregn och mörker helt i onödan, eftersom idrotten va inställt!!!
Men den enda glädjen som fanns idag var min och chris lilla spontana resa till Malaga efter skolan och gå på det nyöppnade PRIMARK! Asså jag är helt lycklig! Jag har köpt en vinterjacka, tusentals smycken en skjorta, en plånbok m.m m.m för bara 57 euro!!!!!!! Och jäklar va snygga saker det fanns, det va som o va i himlen!
Ni kan få lite bilder någondag! :)
På lördag ska jag o chris klä ut oss till Pippi Långstrump på sverigedagen på mira mar (stort shopping center i fuengirola) det kommer bli as kul, gå runt o ge godis till dom söta små spanska barnen :D jag måste bara få chris o inse att det är kul också.....
Aja, dags o plugga! Vi hörs



Sista bilden är en bild på min gata o längst bort till höger kan man se lite av mitt hus här!


Kommentarer
Postat av: jossan

kärlek till PRIMARK må jag också säga. dock håller inte grejerna vidare länge, det jag köpte där i våras har inte hållit så ra hahahah

2011-10-28 @ 18:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0