Pippi Långstrump

Hola!

Har nu kommit hem efter en hel dag på mira mar som pippi långstrump!
Det va as kul, endel barn lev rädda men dom flesta ville ha både ballonger o godis! o vi fick även vara med på en hel del familjefoton ;) o även vakterna drog upp kameran o tog kort på oss!
för det mesta gick vi själva runt, runt i shoppingcentret men ett tag gick det en gubbe med oss som spelade dragspel (pippilåten) så vi hoppade runt o sjöng, det va as kul!
Men olyckligvis (inte så olykligt egentligen!) så är det varmaste o finaste dagen på länge, termometern visar 28 grader o det är helt vindstilla o strålande sol, så det va inte så mycket folk nu i slutet, men det va kul ändå :)
Men nu ska jag försöka få bort den oranga färgen ur mitt hår och sedan ta bort sminkningen sen blir det nog i vila lite o sen är det bara tagga till! för ikväll kör vi :D
vi hörs innan jag går om jag hinner :)


Eftersom det va svensk dag så sålde dom KANELBULLAR för 1 Euro!!!!!!! gisssa om jag blev glad!
mitt hår är fortfarande rätt orange (syns dock inte så mycke på bilden) men jag tog i allafall ur ståltrådsflätorna som pekade rakt ut från huvet innan jag gick hem, men jag fick rätt mycket blickar ändå vill jag lova :P

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0