" I know you don't belive it, but I said it and I still mean it "

Har precis sätt filmen en dag i livet, sån sjukt bra film!
Men förut när mina värdföräldrar kom hem satt jag nere vid tvn o kollade på disney chanel ( den enda engelska kanalen som finns!!), och jäklar va dom skratta åt mig! förstår inte varför, jag kollar ju alltid på disney chanel! Men dom tyckte jag va helknäpp, men det bjuder jag på.
Men nu blir det nog en till film eller nått innan det är dags att sova om jag kan sova för såg på vädret att det ska åska och regna hela natten och imorgon på daagen, kul med tanke på att jag verkligen är livrädd för åska..
 aja vi hörs imorgon om jag hinner! puss


Idag när jag skulle hem från stranden cyklade jag en liten cykeltur bara för o ha nått att göra och då hitta jag en affär med massor fina kläder, så denhär klänningen köpte jag o den kosta bara 8 euro, kap! (fattar inte varför bilden blev så mörk, men man ser ju lite iaf :P)



lina.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klänningen ser jättefin ut , men så sitter den på en jättefin tjej också / Puss <3

2011-10-15 @ 21:34:40
Postat av: Mamma

Vuxenpoäng inga svordomar :-)

2011-10-15 @ 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0