"Feel the heartbeat in my mind"

Hej på er!

Ännu en sjukt varm dag med mycke sol, pluggade nästan hela tin på stranden men tror inte jag blivit något smartare för det tyvärr. låg ett gäng med danska killar vid mig (tyvärr) som hade svårt o hålla tyst! och som låg och försökte prata med mig hela tiden och va en aning för närgångna, men jag spelade dum som att jag inte fatta vad dom sa, men då trodde dom att jag va spanjorska ist så dom börja snacka lite spanska med mig o hålla på. Verkligen ett gäng med mogna killar som ger sig på en ensam tjej!
Men igår va iaf en mycket trevlig kväll, jag,Linda,Linnea,Ludvig,Linn och Vanessa skulle gå på bio men deet visade sig att vi hade missat den film men engelskt tal reda så då va det bara att traska in mot stan igen och påvägen såg vi nog världens mysigaste fik, så där satte vi oss o prata ett tag sedan gick vi vidare mot stan och där träffade vi på några kära vänner så vi plockade upp dom o gick vidare mot restauranggatan där vi satte oss på en Kina restaurang och åt lite och beställde in en kanna sangria fast klockan nästan va halv 1 ! men vi hade det jättemysigt och trevligt men efter det va vi alla rätt trötta så vi drog oss hemmåt och jag somna så fort jag kom hem! :)

Imorgon är det plugga gärnet inför NK provet på Tisdag, usch o fy...
men nu ska jag nog plugga lite mer sen SOVA!



lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0