55

Promenerar hemåt efter en fika med Linn och Chris! Mycket mysigt :)
Idag har dagen bestått av Depp, Depp o ännu mer Depp! Jag hatar skolan (speciellt denna) och kommer aldrig sätta min fot på en skola igen efter studenten den 15 juni!!!!!
Skulle inte Liza finnas på skolan skulle jag ha åkt hem för länge länge sen! Hon är den enda som får en att hålla hoppet uppe om att det kan bli bättre..
Förutom all skolskit så har även vinterkräksjukan kommit till skolan o eftersom här lever man så tätt inpå alla så snart är väll hela skolan sjuk, kul!! Så det är väll bara en tidsfråga innan jag ligger sjuk, eftersom jag alltid lyckas bli sjuk! nee nu ska jag sätta igång en film o lägga mig o sura lite till, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0