49

God kväll!

Dagen i skolan har varit skit, hade naturkunskapsprov som jag inte ens vill prata om. Och jag har börjat blir rejält sur på denhär skolan asså. det är så sjukt mycket o göra o sån press o högt tempo att det är helt sjukt, jag är förbannad och det märkte t.o.m Liza på mig idag :P snart skiter jag i allt om det ska fortsätta såhär för dethär är inte okej! men som tur va är jag inte ensam om o tycka såhär!
Men den lilla glädjen som fanns idag va Zumban som jag,Gabrielle, Vanessa, Rebecka och Amanda gick på, det är så sjukt kul asså! jag ska helt klart börja träna Zumba! as rolig dans och man blir så trött och svettig att man tror att man kommer dö men det är så kul så man tänker inte ens på det när man står där! så det är helt klart något jag ska börja på :)
Och imorgon ska jag gå o köpa gymkort på ett gym också så nu ska här tränas! :) Annars imorgon så är det skola hela dagen sen tyckte jag o Linda att det är alldeles för lite fikande o alldeles för lite umgås så imorgon blir det fika med fina människor :) sen måste jag väll börja ladda metalt inför beep testet på torsdag morgon för jag kommer nog seriöst dö om jag får gissa. Men aja, har faktiskt inget kul o dela med mig utav eftersom jag själv är rätt förbannad för tillfället p.g.a. skolan! men vi hörs imorgon :)
puss





lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0