48

God dag!
Somnade inte förens halv 2 inatt, så idag är jag så övertrött som man kan bli!
Men idag har 2 st stannat mig o frågat vägen till zoo:t och en fråga vägen till närmaste mercadona, så tydligen ser jag så spansk ut eftersom dom tror att jag hittar! och jag har även lyckats förklara vägen , förutom att till hon som fråga om zoo:t kan jag ha sagt att hon skulle svänga höger ist för vänster men aja :)
först stannade hon mig som skulle till zoo:t och när hon väll hade stannat mig kom jag direkt på vad Liza sa i lördags, för här kör dom med alla knep så man ska stanna så dom kan råna en eller va fan som hellst så jag blev livrädd o va nära på o springa iväg men sen kolla jag mig omkring o det va ju massor folk o så, så jag tänkte rånar hon mig nu så finnsd et många vittnen iaf! men jag lovade mig själv att va mer försiktig nästa gång någon kom fram, för nu höll jag mobilen i handen o min väska va öppen o så. Men jag hinner ju bara gå några meter innnan nästa stoppar mig o igen så stannar jag o hjälper till med en mobil i handen o öppen väska! jag är inte för smart ibland...
Men nu sitter jag iaf hemma o pluggar, eller jag borde iaf plugga men orkar inte! 1. jag hatar ämnet. 2. läraren vi har är väll inte bäst direkt!
så jag är inte direkt så taggad på provet imorgon!!!! och jag har inte varit nervös inför ett prov på säkert 1 år för jag har alltid tänkt att jag gör mitt bästa och hoppas på det bästa! men nu är jag skit nervös för på denna skola känns det som att det kommer stå mer IG på mina prov än G eller VG, fy asså...
aja vi hörs om jag överlever denna pluggkväll


Allt för att inte behöva plugga...


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0