46

hej!
Nu är jag hemkommen från skolan och det har varit jättekul men samtidigt väldigt skrämmande och givande kurs som Liza höll i ! Men när jag kom till skolan imorse såg det nog ut som jag redan hade fått mig en omgång av slag i ansiktet, för när jag vaknade upp imorse så kunde jag inte öppna mitt vänsteröga! fick panik, trodde jag hade fått ögoninflammation eller vagel eller nåt så jag sprang till toan o när jag kollar mig i spegeln ser jag ut som ett monster eller nått! hela mitt vänsteröga är HELT totalt igensvullet och min högra kind typ är helt svullen. Kul! men sen försökte jag öppna mitt öga och så och det gjorde inte ont så jag uteslöt vagel och ögoninflammation och kom fram till att de är dessa förbannade mygg som har bitit mig på ögonlocket och kinden! säger bara, tur att ingen såg mig... så det blev solglasögon på när jag gick ut och som tur va hade svullnaden på kinden gått ner när jag kom till skolan men ögat va fortfarande helt igensvullet typ. Men det va iaf en mycket bra kurs och sen lagade vi (eller jag duka) pasta och pesto i skolan och åt så det va mysigt! :)
Sen idag blev det allt inget regn o åska som det va sagt, utan ist va det nog varmaste och soligaste dagen på länge! höll ju på o dö...
Men senare ska jag gå till Mira mar för o möta Vanessa och Linda och antagligen några fler o sen blir det förhoppningsvis bio och sedan in till stan o hitta på nått kul! så vi hörs :)



lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0