45

hej!

Igår skypades det med Titti och Siri, det va kul att få höra dom igen! :)
Sen idag så va/är min värdmamma i Ronda hos sin mamma (det är sjukt min värdmamma är 66 år och hennes mamma lever!) så det har bara varit jag och min värdpappa så första gången sen jag kom hit har jag inte blivit i tvingad mat!!!!! för tror inte han kan laga mat för han frågade mig förut om jag klara mig till kl 8 då min värdmamma kommer hem, såklart sa jag ja! det är ju så jag är van vid, frukost (ibland), ingen lunch (oftast) och sen middag på kvällen!
Men iaf så cykla jag till stranden när jag vaknat o så och sen låg jag där hela dagen, själv faktiskt och det va rätt skönt :) låg o plugga hela tiden typ o sov lite! Ananrs så va jag nyss på mercadona och försökte ladda på min mobil men som alltid så gick det inte för dom inte har dom apparaterna som behövs!! man kan inte ladda på mobilen någonstans i detta land, skit irriterande! Men hem kom jag med en cola iaf som får hålla mig sällskap ikväll! för det blir ingen utgång ikväll för dom flesta + jag, vi ska upp tidigt (vid 9) imorgon och gå på självförsvarskurs i skolan och sen laga mat o så, så det ska bli kul! och det blir nog utgång imorgon ist då :)
Men nu ska jag ta o gå ner o sätta mig vid tvn eller nått o vänta på att dom kommer hem, öfr nu har tydligen min värdpappa försvunnit också! men vi hörs


såhär såg det ut imorse (kl 1) när jag la mig på stranden, hela stan va helt spöklik med fullt av dimma så man såg inte ens 5 meter framför sig först! men sen efter en timma typ sprack det upp och blev strålande sol :)


Så som vanligt har jag blivit lite röd i ansiktet eftersom jag inte trodde att man kunde få färg när det va lite dimmigt, men jag hade fel!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0