41

Hej på er!

Igår åkte jag hem till Chris och vi satte oss o slappa o såg på film, eller tanken va att vi skulle se på film men efter ca 15-30 min sov båda som två stockar, snacka om trötta! Sen på kvällen skypade jag med mina kära vänner, Emma, Josse, Magda och Mathilda, det va mycket trevligt att få se och höra dom igen :)
 Sen denna dag har det väll inte hänt något speciellt, jag o Chris gick till stranden för första gången på typ 3 veckor, det va skönt o få lite sol på sig igen även fast man känner att den inte tar lika mycket som en juli dag ;) men jag ska inte klaga, det är 10 oktober o jag kan gå till stranden o sola och så fort man går utanför dörren så svettas man :P
Men imorgon blir det skola som vanligt o sedan ZUMBA! gick ju aldrig på det förra gången eftersom jag fick halsfluss, men nu jävlar! :D sen på kvällen blir det att gå till ferian eftersom vi har studiedag på Onsdag! :D blir nog kul!
Men nu ska jag faktiskt gå o sova, för jag somna inte förens 1 inatt o då va ajg skapligt trött imorse vill jag lova!
Men vi hörs imorgon :) puss


Gruppkram

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0