38

God dag!

Idag är ju den stora feria dagen! och det va sagt att vi skulle åka innan halv 12 för o se på paraden o grejer, men dessa jäkla spanjorer o tider!!!!! nu är det ändrat så vi ska åka kl 1 alltså har vi missat hela paraden o skit, så frågan är va i helvete vi ska göra?
Kvällen igår var iaf mysig, det kommer massvis med bilder sen när jag pallat lägga in dom på datorn!
Det va massvis med folk man tog sig inte ens fram vid dom uppbyggda barerna och karuseller överallt o jättevacker va det!
Och ikväll kommer det bli minst lika kul! för ikväll ska här åkas karuseller o nedrans massa kul! :)
Men jaa jag ska väll sitta o vänta? eller göra mig iordning eller va jag nu ska göra, för det käänns rätt ovärt o klä på sig klänningen o allt det där o sen ska vi inte ens se paraden o det. A jag fattar inget. så vi får helt enkelt se vad som händer!
men vi hörs senare innan kvällen förhoppningsvis :)


klänningen som jag ska ha på mig ser ni lite utav till höger..


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0