34

Hej!

Blev en lektion för mig i skolan idag, sjukt onödigt... Men sen åkte jag o Chris till Mira mar, mycket trevligt! införskaffade även en hudkräm ÄNTLIGEN, så slipper jag ta slut på Ellinors ;)
Men när jag kom hem fick jag en redig genomgång av min yngsta värdbror om att även fast jag mår bra nu måste jag vara jättenoga med o fortsätta äta antibiotikan o jag måste lova att jag gör det o allt va det va! o nu kom min värdmamma upp för att fråga va min antibiotika heter o sen sa hon nått om att hon skulle till apoteket imorgon och då blev jag lite orolig, för jag ska väll för fasen inte ha ännu mer antibiotika?!?!
Jaa vi får väll se hur dethär slutar...
Men imorgon är det iaf RIDNING!!!! äntligen!  och sedan eftersom det är kanelbullensdag så ska vi baka kanelbullar på skolan på kvällen :D ser ut o bli en toppendag!
Annars så börjar det ju dra ihop sig för ferian, hela feriaplatsen består av arbetande människor som sätter upp karuseller o allt möjligt, det börjar på torsdag så det ska bli as kul!! o för er som undrar va ferian är så har jag fan inte en aning, förutom att man går runt stylad från topp till tå med blomma i håret o sånna typ "flamenco" klänningar o allt möjligt o typ går runt? festar? dansar? aja kul ska det iaf bli! så det ska ni få mycket bilder på! :)
Men nu ska jag duscha sen lägga mig o kolla på film!
Vi hörs imorgon efter ridningen med förhoppningsvis miljontals bilder! :)




lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0