32

hej på er!

Jag lever, tro det eller ej. Men har mått så jävla dåligt dom här dagarna så jag har inte pallat o blogga!
Igår var det kaos, min värmamma va så rädd för att jag va så sjuk så hon ringde liza som sen ringde mig o hej o hå, men det redde ut sig till sist! Så sjukhuset slapp jag ännu en gång (tack gode gud!)
Men imorse va första dagen jag vakna med under 38 i temp, alltså går det åt rätt håll! men tyvärr har jag fått ont i halsen nu, precis typ halsfluss ont och det är ju halsfluss som går på skolan (nu lär jag väll inte klara mig undan sjukhuset om Liza får reda på att jag har ont i halsen :P) Men det blir en lugn kväll ändå, för är fortfarande jättesnorig o hostig o helt utmattad blir jag bara av o gå ner till köket typ, så ännu en ensam hemmakväll, sjukt rolig helg måste jag då säga! :O
ännu rolligare är det när man går ner och märker att ingen är hemma utan att ha sagt nått! trevlig lördagkväll helt enkelt!
Ni får ursäkta allt klagande men när man är sjuk tycker jag att det är tillåtet att klaga lite!

ett plus med denna dag va att jag fråga Ellinor om hon kunde köpa med sig en cola o chips hem till mig och sen när hon kom hem hade hon med sig det, vilket i stort sätt har räddat min dag! och sen till en liten rolig sak, att sen kom det fram att det va inte Ellinor som hade köpt det, utan det va hennes pojkväns (som nu har flyttat ner hit med några kompisar) ena kompis som hade köpt det till mig! :) mycket snällt av honom :) 



En bild på mig o Chris som också är sjuk!!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0