"You left with no goodbye, No final kiss to seal any seams..."

Jag måste bara få klaga lite på spotify! asså är dom dumma i huvet? 10 timmar och man får bara lyssna på samma låt 5 gånger, det är juh helt idiotiskt! Jag kan lyssna på samma låt 100 gånger bara på en dag.
Dock har vi ett spotify konto som är premium, men det har hela familjen så loggar man in på det så blir man juh dödad av sina familjemedlemmar.
Så jag har bara en sak att säga, RIKTIGT DÅLIGT SPOTIFY!!!
Men till något helt annat så är jag nästan färdigpackad och jag har skrubbat hela mig så jag är ren och fräsch, så jag är nästan totaaaally ready! Och för er som vet så är jag lite smått flygrädd, så jag försöker lugna mig själv att jag ska överleva den här gången också!
Men nu kan jag inte sitta här och slöa, för nu är det big brother som gäller! :) vi hörs imorgon!
Bild från Spanien när vi va där i November(?) förra året!
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0