"You had my heart inside of your hand, and you played it to the beat..."

God dag!
Även fast jag har varit ledig idag så har jag haft fullt upp hela dagen! så har icke hunnit att blogga :)
"försov" mig imorse, för jag hade ställt klockan på halv 10 för att jag skulle hinna plugga och allt men jag stängde av alarmet och sedan la mig ner och somnade om till 12!! så då va det juh bara upp och hoppa och sedan in till stan för att fixa några ärenden, sen åka och träna och sen till maxi :)
Men jag känner att jag borde lyssnat på min mor och inte åkt och tränat...
Men men, sånt man får ta! och nu måste jag gå och äta :)
pusss
Nu har jag även bestämt mig för vilken färg jag vill ha och beställt löshår! så det ska fixas när jag kommer hem :D men ni får vänta tills dess och se va jag ska ha för färg!
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0