"When you say don't come around here no more...."

God dag.

Jag överlevde även denna gång, men fy i helvete. Den här gången va mycket värre!
Det enda man hör från kirurgen är "oj det här va lite krångligare" jävlar va jag vart lugn då! eller.....
Så den här gången tog det mycket längre tid och mycket mer slita, dra, skära och slipa. Verkligen underbart, vet inte hur många gånger jag jag höll på att svimma! men denna gång lyckades jag hålla mig vaken hela tiden! Men nu är jag glad att jag aldrig behöver komma dit igen, och nu måste jag gå och byta någon jävla kompress!
Pusspuss (många svordomar i detta inlägg, men jag är upprörd och har ont, så ni får stå ut!)


Som tur va hann jag inte bli så svullen innan jag tog den här bilden och jag ser så ynklig ut utan smink, men det bjuder jag på :)

lina.

Kommentarer
Postat av: anna

vad är det du har opererat snygging? :)

2011-05-18 @ 12:24:33
URL: http://ahagve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0