"That your dreams came true, guess you are happy now..."

Jag kan juh lika gärna börja det här inlägget med samma sak som alla andra pratar om, SNÖÖÖ! vart fan kom den ifrån?! varför! livet är inte rättvist ibland :( det är fan Maj!
Aja, dagen har varit lugn, eftersom 3:orna är på business trip så har vi typ inga av våra vanliga lärare eftersom dom är med 3:orna så det blir juh inte riktigt som vanligt! Och imorgon behöver vi inte gå till skolan utan det är hemstudier som gäller, tack gode gud!!!!! Så imorgon ska jag va effektiv som fan :D
Annars så har jag varit hos polisen idag och hämtat mitt pass (för er som inte fatta så va det därför jag fick sms från polisen) och asså undra om det går att se någolunda normal ut på ett passkort, jag tror fan inte det...
Men nu ni ska jag gå och hitta på nått skoj, är fruktansvärt rastlös! bye bye!
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0