"You ever love somebody so much, You can barely breathe?"

Just nu är det mycket tankar som far runt i mitt huvud...
Ska jag eller ska jag inte?
Kommer jag vara kvar här i höst?
Varför kan inte jag bara få må bra någon gång?
Varför har jag falska idioter runt mig, vart jag än vänder mig?
Varför kan inte jag lyckas i skolan?


Och en hög mer med tankar, just nu är det rätt mycket och vi får se hur mycket bloggande det blir, för det känns inte som att min blogg är så speciellt rolig att läsa just nu och jag måste försöka fixa det här nu, även fast jag har gett upp hoppet för alldeles för längesen.
Men jag lovar jag ska hålla er uppdaterade, jag kommer inte sluta helt :)



lina.

Kommentarer
Postat av: jossan

du är bland de underbaraste människorna jag känner. kom ihåg det.

2011-05-26 @ 20:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0