SUPRISE!

Suprise mina vänner, jag gick till Mathilda för att bli blond men kom ut och är mörkhårig! så det kan gå :D
Bilden är juh inte den bästa eftersom solen ligger på i nacken, men jag är rätt mycket mörkare än va jag va innan! Jag är så sjukt nöjd, precis sån här brun färg jag vill ha!! :)
Och anledningen till att jag färga brunt ist för blont är att det skulle ta rätt lång tid innan jag skulle va så blond och så som jag ville, och det skulle slita så sjukt mycket på håret och allt! så det får bli till hörsten när mitt hår har solblekts :)

Men jag är verkligen jättenöjd med resultatet, TACK MATHILDA!! :)
Och imorgon åker löshåret i, underbart!!
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0