"Oh, as long as I know how to love, I know I'll stay alive.."

Jaa ni, vart ska jag börja...
All in var helt rätt ord för kvällen igår, och idag mår man verkligen som man förtjänar!
Men den börja iaf tsm med Maja och några utav hennes vänner, med god mat och mys, sedan drog jag vidare till Åtvid, där gick det drog igång! Och det första som händer när jag kommer dit är att jag och Leo blir stoppade av polisen, lyckat! Sedan rullade kvällen på i en nedrans fart med massor dans och annat skoj! Och som vanligt var det as kul i Åtvid och tiden bara flög iväg :)
Men nu behöver jag vila lite så jag kan bli av med denna förskyldning eller va det är! vi hörs sen :)
Nee vadå slitet hår? Och vi behöver inte diskutera denna bild tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0