"No, I don't wanna go..."

Nu är jag hemma från ikano och träningen! idag är det juh som vanligt dans som vi skulle träna men när vi kommer dit så är hon som har passet inte där så den här veckan skulle det va afro, höll på att börja tjuta! Va jättetaggade på dansen men sen har dom bytt det till ett uselt jävla afro pass, inte kul! så det va inte kul att träna idag, men men.
Nu sitter jag och väntar på att big brother ska börja, sen blir det att gå och lägga sig! För imorgon är det ny jobbig vecka men snart så är det slut med sånt!!!!
Men tänkte visa först va jag köpte idag :)
Bandeu - Bik Bok
Vanlig t-shirt (som jag köpte för att ha som over size, därav storleken! så ni kan va lugna :P) - Bik Bok

Vi hörs imorgon :) pussss
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0