" I'm into you..."

Jag överlevde!!!
Sprang 5 km på 20 min, rätt nöjd faktiskt! Och ska jag vara ärlig va jag inte ens trött i slutet! jag måste varit sjukt speedad eller nått för jag skulle lätt kunna fortsatt ett tag till! det är juh ett gott tecken :) Men så sjukt mycket folk! jesus asså... tänkte bara uppdatera er om att jag lever!
Och imorgon blir nog en toppendag!
skola på morgonen
Jobb på gina från 12-19
Sen träffa underbara tjejerna!
Lördagen ser minst lika bra ut!
Förhoppningsvis träffa Maja på dagen
På kvällen hänga med Ewe och några fler och hitta på nått kul

Den här helgen ser lovande ut :)
Men nu ska jag gå och duscha och sova! vi hörs när vi hörs :)


Efter loppet och mamma som har tagit kortet med iphone så ni får ha lite överseende med bilden!


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0