" But something's pulling me away from you..."

Asså är det någon som skojar med mig att mitt liv ska gå såhär åt helvete?
tror ni inte att jag spiller curry sås på mina VITA converse som jag fick hem igår, joohodå såklart!
Va också tvungen att åka tillbaka till sjukhuset idag också för att jag har fått komplikationer efter operationen, men jag tänkte att det säkert inte va nått utan att det va lugnt, men nehedå, vi slår till med en redig infektion i gropen (som är enda ner till käkbenet) som har blivit i min mun efter tanden, alltså infektion i käkbenet och hela jävla skiten.
Vet ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta längre.
Nu ska jag gå och äta det enda jag får äta, yoghurt. Bra diet iaf


Bjuder på en glad bild och en smutsig spegel.


lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0