"And baby you're all that I want..."

God kväll! somnade i eftermiddags och när jag vaknade hade bedövningen och värktabletten gått ur, det va juh mindre kul kanske! Men då va det bara att proppa i sig mer och sen är man för hög för att fatta nått, så då va det juh lugnt! Men nu ska jag kolla klart på Big brother sen ska jag sova och ladda inför redovisningen imorgon (det får vi juh se hur det går....) och imorgon börjar vi juh sent men vem måste in till stan redan vid halv 12 , joo jag! så då blir det ändå inte så mycket sovmorgon, får väll helt enkelt häääääääärdaaaaaa!
men vi hörs imorgon innan vi åker :) så vi hörs!


Underbara människa, du får mig alltid att kunna le, no matter what!

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0