"with or without you...."

Hej på er!
Idag har jag fixat lite ärenden, inga roliga men sånt som måste göras ! :)
Har faktiskt inget att berätta förutom att jag ska försöka tvinga med mina föräldrar på att hitta på något ikväll! rastlöööööös! så vi hörs senare, :) tänkte slänga upp lite bilder nu från igår :)
Vi hade 2 styckna handväskor, säkert 7 olika plagg att testa, vi hade smink med oss (vårat eget men ändå!) och vi va 2 st :) hihihiihih
Underbara människa!
Gud va mitt hår har solblekts redan!!!
Sedan började den långa väntan! där det står 0.0 det är farten. alltså stod vi helt stilla ute på E4, tjohooo!
lastbilens registreringsskylt stämde rätt bra överrens med hela situationen!
Hit kom vi efter ca en timma och då va det fortfarande 2 jävla kilometer kvar tills vi va framme vid det som skapade trafikkaoset! (som ni ser va kön inte den kortaste)
Det var lite bilder från våran underbara dag i Nkpg! :)
Det är himla tur att jag har dig Maja! Man har så sjukt kul tsm med den tjejen asså, hon kan alltid sätta ett leende på ens läppar :) Som vi har sagt sen vi va 3 år: Alltid bästa vänner! <3


♥ lina. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0