" Life is coming clear, Everytime you're near me... "

Nu kommer lite backstage bilder från modevisningen :)
Jag låter bilderna tala för sig själva!














Jag och Magda med våran underbara vän och stylist Mathilda! :)


Så fick Magdas pappa tag i blomman och min pappa fick tag i kameran, så då börjades det tramsas!



sammanlagt hade jag 25 hårspännen i håret, tjooohej!

Och en liten rolig sak som hände när vi stod och "minglade" var att en tjej/dam kom fram till mig och fråga om hon fick ta kort på mig och jag blev lite förvånad men ställde såklart upp sen så sa hon att hon ville ha kortet för den klänningen jag bar hade hennes mamma haft när hon förlovade sig! snacka om coolt! :O

lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0