"It ain't nothing like I'm, I'm wondering now..."

Asså igår mina kära läsare var ni många nya! kul att se :D ni är så välkommna så!
min dag började juh inte så kul men sen så har den rullat på :)
Varit tvungen att välja iv val också då, kul :O finns INGET roligt att välja på, jävla skit asså.. varför kan inte vi har roliga iv val som alla andra skolor?!?!?! blir irriterad!
Men men, idag har vi i familjen Svedberg (eller iaf jag och Mamma) börjat med LCHF dieten, det ska bli spännande! och sedan har jag varit ute och sprungit nu på kvällen och imorgon blir det Box med Maja! det va länge sen :O men vi båda kände att det skulle va kul att komma igång med det igen! för vi körde det varje fredag i lite mer än ett halvår och jävlar va bra träning! men nee nu måste jag kolla big brother :D vi hörs!
frääääääsch
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0