"I gave you a chance, but you just threw it away..."

Nu har Maja precis åkt hem, vi hade en jättemysig filmkväll och såg först en sorlig film, jag börja tjuta (som vanligt!) sen såg vi Ice age! (Jossan och Siri, jag måste nog hålla med er om att sid är för jävla härlig, det tar emot att säga det men it's the truth!) Men nu blir det att gå och lägga sig! det behöver jag, känner ja!
Imorgon är det solning som står på schemat om det är fint väder och sen träna!
Men vi hörs imorgon när jag har vaknat och så :) pusss
Satt ute på altanen efter träningen, nyduschad, solen rakt i ansiktet och lyssna på musik! hur underbart var inte det då :)
lina.

Kommentarer
Postat av: jossan

ser du :D han ÄGER! ;) <3

2011-04-20 @ 00:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0