"I can walk on water, I can fly..."

god kväll!
Har typ inget att blogga om, därför jag inte har uppdaterat!
min dag har bestått av att skaffa nytt pass, det är juh alltid lika kul o se hur man ser ut på det där vidriga fotot! sen satte sig jag och pappa på en uteservering i solen och käka och sedan tog jag och jossan bussen ut till lambohov där vi mötte upp siri och gick sedan vidare till leos fotbollsträning och sedan vidare hem till titti och nu sitter jag här!
Där har ni min dag i stora drag :) skit spännande va.
Ae nu måste jag sova, för imorgon bitti blir det ut o powerwalka på morgonen och sedan drar jag och Maja en sväng till Nkpg, :D det kommer bli awsooooome
Så god natt på er!
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0