"And the truth comes second...."

Hejhej!
Nu är lovet slut då, kul!! och då är det bara tillbaka till skolan efter 5 veckor! vill inte, vill inte, vill inte!
Men igår blev det juh som sagt va lite dåligt uppdatering men det va för att jag och Maja var och dansade och sen sov jag där :) sen idag låg vi ute och solade lite och sedan åkte jag och Magda och tränade och jag instämmer till 10000 att det finns typ bara en sak o säga, det va varmt. Sen gick jag halva vägen hem sen kom bussen så då hoppade jag på den :) så har min gårkväll och idag sett ut :D
Men nu är det dags att sova, eftersom man måste gå upp tidiiiiiiigt imorgon :(
puss på er!
En positiv sak är att jag får träffa det här mysmongot :) och...
Det här mysmongot! :) pusssss
Vi hörs imorgon om jag har överlevt skolan!
lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0