"I could use a dream, to go back to a place much simpler than this"

heeeeeeeeeeeeeeeej.

inte alls på humör för att blogga idag, tyvärr. Så får bli lite kort om min dag. Först skolan i typ 2 timmar, sen hem och vila, sedan tillbaka till stan för att träffa Titti och Jossan, det var kul att se dem igen :), sen hem IGEN och byta om och åka och träna (y)! blev dödstrött så jag ska sova nu så jag orkar upp imorgon, måste juh gå på Coachtid, KUUUUUUL!!!

Kan berätta 2 roliga grejer iaf :)
1. Fick en ny jacka idag, ni kanske kan få se den imorgon om ni är snälla!
2. Vi fick se vårat nya schema, och fan va underbart!!!! Gudarna har äntligen hört oss, vi har fått ett bra schema :D :D :D :D

Aja, jag tackar för mig nu! God natt :)





lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0